Hai sayangg follow laa , tak susah , tu yang kat atas tu , tekan je :D .

pilihlaaa...:)

Friday, 30 December 2011

perempuan boleh percaya ke./??

bapak.byk prempuan yg aku kenal semua nya yang x boleh harap,sskali aku nk jugak yang setia,huhh.!gile,kkdg pening doh psl prempuan ni,selalu wt masalah,tapi aku pelik,kenapa orang lelaki salu di persalahkan...haiyaa..
k,aku pon malas nk taip panjang2,nanti aku cari idea lagi,hehe..

#ape pon tak boleh...

No comments:

Post a Comment