Hai sayangg follow laa , tak susah , tu yang kat atas tu , tekan je :D .

pilihlaaa...:)

Thursday, 12 January 2012

teringat,,..

asal erk,tetibe aku teringat dia...:( hmm...padahal dia dh lame tinggalkan aku....sedih giler...
korg mesti tertanya tanya kn knp aku jiwang cmneyy....
#aku pon pelik sejak bile aku jd jiwang cggineyy..
aku juz luahkan perasaan kat laptop aku,aku x de tempay mngadu dh....sorry la sape2 yg bace ni,
kalau laki pon yg bace,cube korang fikir,korang pon pernah sedih gk kn..so, x payahla nk tunjuk dri tu jantan sgt...pape pon aku tetap sedih,sbb dye da lupekan aku@tinggalkn aku...Terima kasih awk.!

No comments:

Post a Comment