Hai sayangg follow laa , tak susah , tu yang kat atas tu , tekan je :D .

pilihlaaa...:)

Saturday, 15 September 2012

Harini adalah lastday Hari Raya Aidilfitri 2012 . Sedih je aku rasa nak tggal kan segala memori tahun ni . macam macam jadi . fmely aku excident masa raya pertama laahh . macam macam . kalau nak di ingat kan balik . sedih kot . hmm . btw tahun ni adalah raya terakhir aku beraya pada alam persekolahan . sedih sangat . tahun depan mula la aku dengan alam pekerjaaan . hampa rasa nya oii . urm . nak di ikotkan hati nak je aku undurkan balik masa . tapi macm la bole . hurmm . Syawal , Kenapa cepat kauu pergii ? hmm . :'(
~ semua Story Sedih ~ Takda Yg Gembiraa . takpela , aku akan blaja melalui Pengalaman .
 ~ ~ ~ ~    Assalammualaikum ~ ~ ~ ~

No comments:

Post a Comment